lördag 8 augusti 2009

Vardag

Äntligen! På måndag blir det vardag igen. Nora börjar om på dagis, C jobbar ju redan sen 2 v tillbaka och dagarna blir mina helt egna igen. Det är härligt med semester men jag är onekligen glad att få komma tillbaka till lite rutiner, lekkamraterna är hemma igen, Nora är ordentligt trött på kvällarna, "tvånget" att ha så j*a trevligt och mysigt hela tiden försvinner....



Ska träffa läkaren på torsdag och det blir lite spännande. Har i dagsläget ingen aning vad jag ska säga till honom. Senaste veckorna när folk frågar hur jag mår så har jag svarat "Jag passar på den just nu" eftersom jag faktiskt inte haft tid att känna efter. Men så kan man inte säga till sin läkare, va?


Och vill ni veta nåt sjukt?! Idag fyller min lillebror 30! Jag menar 30!!! Hallå?! Det är inte möjligt! Han är ju liten och tjock, har choklad runt munnen, gillar att springa naken och är rädd för grodor.
1982 (ca)
Eller så kanske inte då....
2009
Ett kort har jag gjort förståss, och ni har redan sett det men jag gillar det så jag visar upp det igen

Ha en trevlig helg, allihopa. Själv ska jag gå och packa badväskan, kanske för sista gången i år. Vem vet?

2 kommentarer:

Canan sa...

Mycket fint att kika på här. Vad duktig du är på att variera dina kort. Dom är superfina!

Elina sa...

Njää, jag är bra mycket längre ut i Skärgården än så. Vaxholm räknar jag inte till skärgård *s*