fredag 17 juli 2009

Pysselförsök

Jag vill pyssla. Jag försöker pyssla. Jag har nya roliga saker. Jag har massor med idéer som boppar runt i huvudet. Men det blir bara pannkaka av allt. Tror att det är brott på kabeln nånstans mellan huvdet och händerna. Tror jag ska leta rätt på ngt att case:a få se om det släpper. Men ni får se de fruktlösa försöken så ni inte tror jag skojar på er.

Kortmakarens tråd stämplad med ngr olika gröna & bruna dynor och sen embossad. Hjärtan färglagda med PM, stickles och crackle accent. Papper från BGs "June Bug"-serie.

Samma princip som ovan + en BG-brad, sentiment från K&Co och band från Sykompaniet.

Papper o stämpel från BGs "Ambrosia"-serie. Fjärilen är stämplad med svart och embossad med ett ep som heter "vintage". Texten utstansad med mitt nya, fina Fiesta (CC-dies från QK)
Men, jag ger inte upp för det. Nån dag ska väl min mojo hitta hem igen.




Inga kommentarer: