tisdag 28 juli 2009

Mina KAOS:ar

"KAOS står för Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje. En levande logga som sänds till någon man uppskattar, men istället för att ha den digitalt, skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare. Den som får ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar. Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem. På dessa ska ens egen stil eller specialiteter finnas med. Varje KAOS-award innehåller titeln "KAOS - Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje" samt skaparens eget namn. Storlek på kortet skall vara 10x15cm, sedan kan man givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också. På så vis blir awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på. I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare. Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem."

Jag är nog inte så bra på att läsa innantill - hade missat att namnet också skulle finnas med. Nå ja, som jag visat i ett tidigare inlägg så blev det ju kort i alla fall, namn eller inte.

Mina KAOS-kort bör nå fram till sina mottagare idag: Ett går till Diana (Sayurii) som jag tycker är en urduktig scrapperska med sina snygga & oftast ganska "rena" kort & layouter. Det andra går till min Lina (-liten) som inspirerar med färgsprakande alster och utmanar mig att pröva på nya saker i mitt skapande.Den tredje awarden når inte fram till sin mottagare idag, för den färdas lite längre. Den går till (Dr) Nina för att hon är en fantastisk inspiratös som fått mig att pröva annat än det renodlat sockersöta.

Det finns otroligt många fler som jag skulle vilja förära den här awarden så till alla er pysselsystrar som jag CASE:ar, liftar, lånar skisser och snor idéer av: NI ROCKAR!!!

2 kommentarer:

Diana sa...

Japp, idag kom det fram, superfint, och TACK!

linaliten sa...

Stort tack vännen för det fina kortet, orden som verkligen värmde och de läckra stämplarna! Passade jättebra då jag har två bröllopskort att göra. *kram*