måndag 18 maj 2009

Ajm in laaav!

Titta vad som hittat hem till min brevlåda idag!! Mitt första alldeles egna Whiff of Joy klubb kit. Är det inte underbart, så säg?! Om man gillar den typen av stämplar, förståss.




Övrigt som landade var BGs Wisteria-serie (6" paper pad), tre stämplar från High Hopes (Stämpelgården hade rea) och ett av Stämpelgårdens nytillskott, "Blossom" från tillverkaren Morehead (den i mitten). Om ni undrar varför jag inte pysslar för brinnande livet så väntar jag på att det uppstämplade ska torka :-))
Under tiden bjuder jag på tre kort från i fredags kväll.
Tackkort till värdinnan för lördagens middag. Jag har äntligen hittat nån utanför pysselvärlden som uppskattar kort som är lite quirky och som gillar DF-killarna! YEY!
DF-stämplar färglagda med PM. Mönsterpapper från BGs Lime Rickey. Cs Bazzill. "Tack" utstansat med QK Chick-a-dee.


Ett Mors Dagskort på beställning. "Mycket blommor" var enda kravet. Och rätt många blommor fick jag in. För att vara jag.

hÄngel färglagd med PM. Mönsterpapper från Melissa Frances. Cs Bazzill. Kaiserbling och pappersrosor. Stämpel från ...öh... Arkivet?!

Beställningskort till en kollega som slutar. Sugar Nellie-stämpel (? Kan vara Whiff of Joy, designern skapar för båda ställena) färglagd med PM och Stardust. Mönsterpapper från Chatterbox. Blommor från Petaloo. Spets, charm (tack Puh!) och stor orange bling av okänt märke. Små blingisar från Kaiser. Löv från Prima. Text utstansat med QK Rollerskate.

1 kommentar:

Anna Ekman sa...

Mums vad mycket snyggt du gjort. Färgkombinationerna i Lycka till-kortet var så bra.