måndag 2 februari 2009

LIte annat nytt

Två kort gjorda av sånt som jag hittade bland drivorna av pysselskräp på bordet.


Bittersweetpapper från Basic Grey, chipboardfjärilar från Heidi Swapp, hjärtan stansade i röd Bazzil med QK nesting shapes Hearts. Stämpel från Autumn leaves "Flourish Words", brun fluid chalk och stickles i färgen Copper.


MME- och KI memoriespapper, pärlfloss, blommor från Petaloo & Prima, kopparbruna brads, brun fluid chalk och ett litet ordspråk som jag tror är K&Co. Gjort efter en skiss jag hittade hos Stämpelgården.


3 st nya semesterlayouter. Den översta är jag riktigt nöjd med. Ja, alla tre förresten.*ego* Hade ett bra flow i helgen.


Papper från Creative Imaginations och Kaiser. En bit av en overlay från nån tillverkare som jag inte kommer ihåg. Mörkbruna chipboardbokstäver från Basic Grey, en dymoremsa och lite brads i olika utföranden.

Taxin" är en DF-stämpel färglagd med PM. Den har fått en "fönsterruta" av OH-film och på den står det "CPH 2008" med MM Tiny Alphas.


Prickig Bazzill och OA-papper från Night light-serien. Titeln är stickers, även de från OA. Knappar, spets, pin, floss och metalldeko från "hoppets låda" och rub ons från Reminisce.


Brun bazzill. Scenic Route har bistått med det brun-och-vitblommiga och det kraftfärgade pappret. Det fläckiga i beige & brunt kommer från Kaiser, likaså halvpärlorna. Fågel- och snurkelstämpel kommer från Inkadinkado. Datumet är stämplat på en overaly från Heidi Swapp med Karen Fosters snapstamps.
Tja, det var allt för idag. Och på fredag kommer Lina. YEEEEEEEEY!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Två av mina favvopysslingar på samma ställe samtidigt!!! När skulle jag komma sa du??? Kraaam....

Elina sa...

Jag tror att du passar bra i mossgrönt. Lasagne låter underbart!

Åsa / Dolores sa...

Oj hjälp vad fint! Allt är som vanligt med andra ord. *skratt*
Kram Dolores

Elina sa...

Den översta är verkligen snygg, förstår att du är nöjd. Jag gillar att taxin fick vara med! ¨¨