tisdag 16 december 2008

Julkorten är klara!

Thank you God! Om nån ber mig göra ett julkort till inom den närmsta tiden kommer jag att skrika i vanmakt, vanvett och allmän ångest. Lite less? Jag? Prick 80 stycken allt som allt..... Inte hann jag använda alla mina stämplar heller. Bla den fina som jag fick av Ami förra veckan är oanvänd. Men då behöver jag ju inte shoppa nåt nästa jul....
Här kommer de sista, i alla fall.
Dr Ninas surtomte och DCWV-papper från fjolårets julstack. Å lite bling.

Underbar häststämpel från Thirdcoast, inhandlad hos Stämpelstudion. Stämplad med brun dyna och embossad med guldigt EP. Dies från QK Jolly och papper från Cosmo Cricket.

Magnoliastämpel + datumstämpel från Arkivet (?). Punchinella och Cosmo Cricket-papper.
Ett beställningsjobb på 8 st hästkort.


Brunte från Magnolia i komination med Cosmo Cricket- och MME-papper samt Inkidostämpel och utstansat från QK Jolly



hÄnglahästen tillsammans med MME-papper och div band, filthjärtan, floss och QK dies
Det syns väl aldrig att inspirationen började gå ner i 0, eller?! Men nu är det slut! Nu ska jag ägna mig åt lite scrap istället!

7 kommentarer:

Anna-Carin sa...

Surtomten som önskar "god jul då" är helt underbar!

Men du, 80 julkort låter ju helt galet!

Elina sa...

Men tant Beata då? Och grannen? Och killen på SevenEleven? Ska inte dom få några julkort va??

Nina sa...

Skojjaru' eller!?! ÅTTIO STYCKEN?!! Wow. Jag har gjort....fjorton, hehe! Känn dig duktig!

Gunsan sa...

Men jag har "bara" skickat 35 själv, resten har jag sålt.
Och vi har ny ägare på vårt Seven och han är så mysko så han får inget :-))

Anonym sa...

Jag är ungefär som du fast jag har gjort många fler kot och sålt. Ca 35 kort skickar vi själva å så har vi då de där virriga mammorna, min mor å min svärmor... de beställer kort, jag tillverkar, de beställer fler jag gör fler... idag ringde min mamma och sa att hon behöver 5 kort till... fast hon trodde att jag hade en låda att ta ur. Jag ska göra några kort till idag, de mamma beställde nu å sen blir det inga fler julkort i år fast jag har flera stämplar som jag inte fått med på några kort...

Anonym sa...

Gud vad du producerat julkort! Jag har inte pysslat ett enda - valde den enkla linjen och framkallade foton på dottern till årets julkort =)

En avi har kommit och jag anar vad det är för paket... spännande!!!

Kram Carolina

Anonym sa...

ÅTTIO!!?? Jag som var stolt över mig själv att jag gjort 20 hehe Dessutom behöver jag göra några till :S Sen ska jag gömma alla julrelaterade scrapgrejer långt in i nåt skåp!!