torsdag 18 december 2008

Jag sa ju att jag var scrapsugen....

Format 6 x 12 " till semesteralbumet. Ber om ursäkt för den muggiga kvalitén. Man ska inte skanna sånt som inte är platt, det är bara dömt att misslyckas. Men bekvämt...




En 12" till ett separat album


Å en på Nora är väl oundvikligt?! Den här är en CASE av en Peterlina-LO som hon har i sin blogg. Är inte helt nöjd med valet och placeringen av mönsterpapprena, men det var kul göra något helt annorlunda.

Har även försökt mig på att rita ramar på 2 av Parislayouterna - även det helt klart Peterlinainspirerat. Vet inte om det är min grej men som sagt, det var kul att göra nåt annat än "det gamla vanliga"

6 kommentarer:

Pihlina sa...

Very najs! Olika är bra. Man ska utmana sig ibland.
JAg ska utmana mig att ta mig TID att sätta mig och scrappa. Men nu har jag dryga tre veckor att scrappa... för inte är det väl något annat som ska göras från nu och fram till 12:e januari? Hmm... nä, jul... nä..... Scrappa ja.

Anonym sa...

Alltså... jag vet inte vad jag ska säga! Du är ju världens underbaraste människa!! Jag hämtade ut paketet från dig idag med det jag trodde skulle vara EN layout. HUR har du hunnit göra så många och så fina lay outer av mina foton!! Jag är helt mållös! Du är en grymt skicklig scrappare!

Tusen tusen tack, underbara vän!

Kram Carolina

Elina sa...

Du är banne mig lika kass på "lagom" som jag! Roligt att se layouter från dig igen efter alla julkort.

Anna Ekman sa...

Vilka ljuvliga layouter. *drömmer mig tillbaka till Paris*

Tettiz sa...

Himmel och plättar, vilka underbara LOs!! När du gör något så gör du det verkligen med besked - så även scrappar! *hihi*

Vill också åka till Paris. Och scrappa. Fast inte samtidigt kanske. ;)

Anonym sa...

JÄTTEFINA Paris-LOer!! Allihopa är verkligen mums, men jag tror ändå att tvåan med snurklorna blev en favorit!