torsdag 30 oktober 2008

Tävlat på Brunkullan igen!

Tänk va mycket kul det händer borta på Brunkullans forum! Nu var det tävlingsdags i helgen igen och jag lyckades knåpa ihop ett antal bidrag.

På temat "I'm so excited" (ja, låten)

Efter skiss

Liftningskedja

Skissutmaning med "slumpgenerator"


BOM- och materialutmaning


Sen blev det en LO till utav bara farten. (Om ni undrar över de snarlika layouterna så ska den ena in i A's eget album och den andra i semesteralbumet)


Till sist: Det satt en lapp i entrén här hemma om ev. gåvor till grannflickans julbasar. Raskt lovade jag bort några julkort så ett par såna har jag också pillat ihop. Enkelt men effektivt.

BG Wassail-papper, fluid chalk, EP och stämpel från Penny Black - kan det bli enklare? Tack för lånet av stämpeln Puh-kompis!

Stämpel från Panduro färglagd med PM och stickles. Ett smalt band och en snöflingebrad av okänt märke.

Nyinköpt stämpel från Heindesign och rött EP med guldskimmer - aj löööv!

Hänglar är ju alltid hÄnglar...

1 kommentar:

Anonym sa...

"svalka"-LOn är UNDERBAR! Och även fast det säkert inte är meningen så tycker jag att blänket i punchinellan på kortet bara gör LOn ännu finare!
Sen gillade jag tändsticksaskarna med hjärtana också!