tisdag 20 maj 2014

Trodde ni...

 ...att ni blivit av med mig, eller?! Icke sa Nicke. Jag har bara haft väldigt fullt upp med... ja, livet kallas det väl? Eller egentligen mest jobbet. Har liksom inte funnits nån ork kvar när jag kommit hem på kvällarna och då vill sig ju inte inspirationen inte riktigt heller. Härom kvällen var jag dock så sjuuukt pysselsugen att jag tvångspysslade ett kort, bara för att komma igång liksom. Det blev två resultat av det: ett gräsligt fult kort men en förnyad pysselgeist! Nu är både min privata och Pysslotekets blogg laddade med lite nya grejer men först får ni genomlida skämskortet. Eller, idén som sådan är kke inte så dum, det är väl mest färgvalen som blev lite...lustiga. Men man kan inte ligga på topp jämt ;-)

Papper och stencil från majkitet hos Simon Says Stamp. Både text- och ballongdies kommer också därifrån.






Inga kommentarer: