torsdag 15 augusti 2013

Fördärv

Jag har blivit lockad i fördärvet och fallit som en fura.... för Cocoa daisy's månadskit. Jag fick hem mitt första igår, augustikitet + 2 st add-ons, och hade sån tur att min fotobeställning från Crimson kom samma dag. 

Hos Hobbyworld pågår augustiutmaningen "Vad är sommaren för dig?" Efter de senaste årens hembyten så är det precis vad som blivit synonymt med sommar för mig: att leta objekt, de första trevande kontakterna, reseplanering & logistik, och att sen få sätta sig i bilen, åka iväg. Fjärilarna i magen vid ankomsten. Och hur bra det alltid (åtminstone hittills, ta i trä) blir i slutänden. I år gick resan, som jag skrivit i ett tidigare inlägg, till Saussan, en mikroskopisk by utanför Montpellier i södra Frankrike. 

Det blev en, för mig, ganska ovanlig LO på så sätt att jag inte så ofta använder ett helt mönsterpapper som bakgrund. Åtminstone inte ett så här jättemönstrat bakgrundspapper. Pilar, geotag och stjärna markerar vårt resmål för i år. Trädekorationerna är målade med ett eget hopikok av färger för att få till en färg som åtminstone liknade stickersbokstäverna. Tycker jag fick till en hyfsad nyans i alla fall. 



Papper - Basic Grey "Carte postal - Sunset boulevard"
Thickers - American crafts "Burlap"
Basic Grey "Carte postale" die cuts & transparancies
October Afternoon "Travel girl" tidbits
Basic Grey "Carte postale" wood veneer die cuts
Evalicious escape v2 badge buttons
Basic Grey "Capture" sticker pack alphabet


2 kommentarer:

linaliten sa...

Vad snyggt det blev!
Är också nyfiken på deras månadskit, du får ge mig en recension om någon månad! :)

Malin ~ Lillpiga sa...

Må hända att det är ovanligt att du använt ett helt mönstrat papper men attans vad snyggt det blev! :) Tack för att du är med och deltar hos oss på Hobbyworld. :)

Kram Malin ♥