tisdag 21 maj 2013

Hålla reda på

Det är inte alltid så lätt att hålla reda på vilka färgprodukter man har och i vilka nyanser. För er som har en äppeltelefon så finns det en fiffig app som heter Scrapstash där man kan föra in vad man har, vad man önskar sig osv. Jag, som har en produkt från den fria marknaden ;-), har gjort en helt manuell liten historia att hålla reda på mina färger i. Jag ska försöka låna mig en tab die och göra lite snyggare flikar men just nu får post-its duga.


Den här stackars lilla kinaboken har så många lager att jag kan inte komma ihåg hälften av materialet. 
Det jag  vet att jag använt är: 
Stencilerna Tiny circles och Solace i 6"
Akrylfärg från Deco Art (Cinnamon) och Inka gold (Gold)
Stämplar från Kasier, Distress och en som är tillfälligt slut men snarlik 36.
Stämpeldyna Archival, Jet black, och dymoremsor.

Inga kommentarer: