tisdag 5 mars 2013

Kit club

Jag har länge varit sugen på någon sorts månadskit igen, det var ju bra länge sen jag sa upp min Mollysprenumeration. Jag var sugen på att testa ett kortkit och hittade ett som jag tycker verkar hyfsat prisvärt hos Simon says stamp. Det jag gillar med deras produkter, och det man ser av alstren i deras blogg, är att det verkar ligga mycket fokus på just stämplar. DET gillar jag. Jag tycker att det är lätt att tappa bort sig i alla blommor och spetsar och snurklor och dekorationer i övrig.
Efter en myyyycket lång väntan (2 hela veckor - puh!) så kom mitt första paket igår och det såg ut så här:
Mycket roooosa men det är februarikitet så det kanske inte är så konstigt.
Jag var omedelbums tvungen att pyssla lite så det blev det här kortet:


Simon says stamp har en jätterolig webshop också och när man beställde första kitet kunde de sampacka med annan order och då kunde jag ju inte låta bli: 

Tre roliga stenciler från The Crafter's workshop och två Kaiserstämplar. Muffins- och fjärilsstämplarna råkade också hamna i lådan idag. De kommer från The Greeting Farm och har matchande dies. Ska bli kul att prova. Synd bara att dygnet har så få timmar... eller att man måste ägna så många av dem åt oväsentligheter som att jobba :-)

2 kommentarer:

linaliten sa...

Ska bli spännande att höra om du blir nöjd med kiten eller inte! :)
Den översta stencilen längst till höger var för övrigt riktigt läcker! :)

agnelia sa...

Härlig shopping! :D