måndag 4 februari 2013

Veckans skiss

När jag kände scrapsuget komma så surfade jag runt och letade lite skisser; jag gillar ju såna. Den här hittade jag hos Veckans skiss, en personlig favorit för inspiration. Det är skissen för v. 3 som jag sent omsider tagit mig an. 

Fotona är på mig och kompis Pelle när vi var på deras lantställe utanför Norrköping i augusti ifjol Det var - typ - 17 grader i vattnet. Våra mesiga respektive gjorde inte ens ett försök. Vi vikingar var i en fyra, fem gånger för det var ju varmt på land. Hur länge vi var i, det är ju en annan historia ;-) 



Datumstämplarna från American Crafts tycker jag är kul, användbara och lättplacerade. Övrigt material är stencilerna "Tile texture" och "Clouds", vit gesso, distress ink "Faded jeans" och stämplar "Dot flourishes" från Inkadinkado. Bokstäverna är stickers från en gammalt Basic Grey-serie, "Lime Rickey".

Inga kommentarer: