torsdag 6 december 2012

Upphovsrättsförbrytare 1

Jag hoppas att mina systerdöttrar inte tänker anmäla sin gamla moster som brutit mot lagen, laddat ner bilder från deras bloggar som sen skrivits ut och scrappats. Men jag tror faktiskt inte det. Den här är första är på min systerdotter Ida och hennes älskade Johan. Eller, hennes och hennes.... Hela familjen älskar Johan :-)

Till bakgunden har jag använt en stencil där jag först färgat in några cirklar med distress ink, black soot, och sen gått över med gesso och ett genomskinligt medium ovanpå. När jag sen mistade med glimmer mist så bet det inte riktigt på de blanka partierna, lite resistaktigt så där. 
 Den här metalltagen har jag haft liggande hur länge som helst men inte vetat vad jag skulle ha den till. Nu kom den väl till pass.
Har man slut A:n kan man ta V:n istället *hushåller*
Layouten är gjord efter en skiss hos LillBlomman.

1 kommentar:

Anna Ekman sa...

Så läcker! Jag tror nog inte att du blir anmäld för detta vackra.

Pappret på min lo är Studio Calico Heydey "Crush". *gillar*