tisdag 24 juli 2012

En kladdig tag

Jag har en förpackning med tags från Crafty Secrets (?) i en låda. Tagsen har mönster med kökstema och är väl kanske inte riktigt min påse men de har fått bo kvar i alla fall. Alltid kan man väl ha dem till nåt? Altra dem t ex.  Här har jag grundat med ett hyfsat tunt lager gesso. När det börjat torka lite så kletade jag ganska tjockt med gesso på en bit bubbelplast och tryckte mot tagen för att få lite ytterligare struktur. Sen försökte jag färga in den med glimmer mist. ERROR ERROR! Det gick ju inte alls så jag tog fram en burk Inka gold i en gråsvart färg, graphite, och kladdade in hela tagen med den. Sen stämplade jag kanterna med stämplar från Stempelglede, dynan är en Staz-on Jet black. Foambokstäver och en dymoremsa (som jag klippt isär) fick bli dekoration tillsammans med en liten fjärilspunch och turkos stickles. Snöret är svart/grå bastliknande presentsnöre som Anna har en uppsjö av i den fysiska butiken



1 kommentar:

agnelia sa...

WOW! Läckert som tusan!!!