tisdag 22 juni 2010

Nytt i brevlådan

Det har ju varit ganska lugnt på shoppingfronten den senaste tiden men nu har det faktiskt klirrat till i brevlådan. Som så många andra tog jag chansen att unna mig något extra när skatten hamnade på kontot. Jag beställde 3 Martha Stewart-punchar på rea (från Amerikat) och jag tror att det är den avin som ligger på köksbordet. Sen när Pysselbiten hade fraktfritt i förra veckan så passade jag på att beställa lite där, men mest ur reakategorin. (Har jag gått och blivit snål på gamla dar?! laughing smileys) Lite lyxdekorationer och ett gäng fina papper blev det därifrån. Kom ju trea i en av utmaningarna i forumets CC och vann ett presentkort hos Hem & Hobby. Där valde jag 2 st pearlmaker och lite vitt nätband. Tack för sponsringen, Elisabeth! Sist men inte minst så vann jag en utlottning hos Puman under bloggpartyt för en tid sen, och från henne kom det ett fullmatat paket med en massa scrapgodis - det tackar vi för!!

Godis va?
Dessutom väntar jag hem en vinst från Kortmakaren också. Inga anledningar att inte pyssla framöver, alltså. Och snart är det semeeeeeeester så då kan det ju bli lite scrap- och korttid. Men inte ikväll. Nu ska jag blåsa upp ballonger och slå in de sista paketen åt skrutt som fyller år imorgon. Hela år. Tänk vad tiden går....

Inga kommentarer: