måndag 17 maj 2010

Konfirmand

Idag konfirmerar min systerdotter Anna sig. Det är, i mina ögon, värt att uppmärksamma och fira så ett kort och en present blev det förstås.

Edit: Eftersom jag inte kom ihåg att det var röd dag i torsdags så kommer inte kortet fram förrän idag, måndag. Sorry, Anna free smileys


Vit bazzill cs som jag färgat in med distressdynorna Wild honey, Rusty hinge, Dried Marigold och Spiced marmalade. Samma fäger till distressrutorna. Sprayat med vatten och perfect pearl, Perfect bronze. Stjärnorna, från Tim Holz, och motivet är stämplade med Rusty hinge och borstade med "outspädd" Perfect bronze. Texten är stämplad med samma färg men embossad med clear ep.

Titta så fint och skimrande det blir! Korset har jag hittat hos Pyssloteket, finns i 2 olika storlekar.
Blommorna fick lite 3D-lack som daggdroppar.

1 kommentar:

Miapuh sa...

ja jättefint :D