tisdag 12 januari 2010

*gulp*

Vad har jag gett mig in på?! tongue smileys

Som nog ingen bloggläsare kunnat missa så är jag ju rätt glad i shopping, framför allt pysselshopping. Även om jag är rätt bra på att använda det jag handlar så ska det ju inte förnekas att jag har mer än min beskärda del så nu har jag hakat på en utmaning: Att skapa 100 papperspyssliga alster med befintligt material innan jag får shoppa ngt nytt!!!
Två undantag har jag gjort: Cardstock/kortbaser måste jag fylla på lagret av, för att tvångsskapa med fula färger - no way José! Desstom har jag sen tidigare lovat mig själv en prenumeration på ett månadskit när jag varit icke-rökare ett år. Det tänker jag inte frångå för det tycker jag att jag är värd.

Det bör inte vara nåt som helst problem, vare sig materialmässigt eller avseende produktionstakten, men det gäller ju att avprogrammera det köpgalna gamla fingret på ett bra sätt. Wish me luck!

5 kommentarer:

Cicci/Trollmor sa...

*fnissar* Jag såg det och trodde du hade blivit skvatt galen ;-) Lycka till!!!!!

Elina sa...

Klart att du är värd din prenumeration!

pyssloteket sa...

Jag önskar dej lycka till!
Och sen undrar jag: 100??!
Kunde du inte ha tagit något mer överkomligt som 25? 100 är ganska många...
Så lycka till igen! :)
Anna

Nina sa...

Lycka till!

Paula sa...

Go girl ;)