onsdag 16 december 2009

Duns i brevinkastet

Nu har julkorten börjat dunsa ner i brevinkastet - härligt härligt! Allra roligast är förstås de handgjorda även om det givetvis är fint med "köpe" också. Det blir så fint och färgglatt i köksfönstret. Dessa två godingar kom idag, från Åsa... och ... Åsa!


Sen kom det även paket från min hemliga vän i december. Jag har en ganska bra gissning, dels pga handstilen och dels pga att del 2 kan hämtas på Pyssloteket. Skulle bli mycket förvånad om det inte är en fena med i spelet angel smileys Finfina band, bling och en stämpel som, åtminstone spegelvänd, ser riktigt cool ut. Tusen tack, hemliga vännen!




5 kommentarer:

Miapuh sa...

nämen oj så spännande. Jag fick med hämta från min MHV på Pyssloteket en gång :D

när drar du dit? tänkte ta mig dit på fredag men har sjukan kl 14.

Mien sa...

Vad härligt att du ändå får åka upp över julen. Hoppas Nora får lika mycket snö där som vi har här. hamnade med snö upp till knäna igår när jag klev ut genom porten.

Ha en riktigt skön och God Jul, så ses vi nästa år ;)

madebym sa...

Vilken lyxpost du fått! GOD JUL och hoppas ni får en riktigt vit jul! Kjaaaaam....

heila sa...

God Jul!

Hoppas du får en härlig jul uppe i norrland trots avsaknad av maken. Snart kanske jag får mer ork så jag kan komma iväg på nån pysselträff. Var så länge sen jag såg dig live.

Linda/Gulligullan sa...

God jul söta du, hoppas ni får ett härligt julfirande!